Post by nesstabmerele on Feb 16, 2022 7:16:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Comics Bob ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Comics Bob IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Comics Bob 2022 version ▞▞▞
Leuke graphics, grappige verhaallijn.. Speel 3 tot 10 seconden en bekijk dan een advertentie van 30 seconden of twee. Absoluut niet de moeite waard, tenzij je geniet van non-stop advertenties voor dezelfde 2 of 3 games die je al zou spelen als je interesse had.
Het is geen goede game, want het probleem wanneer ik de game start, werkt niet
Het is een goed spel, maar er zijn veel advertenties in het midden van het spel...
Leuk spel
Er zijn slechts enkele afleveringen. Voeg snel nieuwe afleveringen toe.
Comics Bob Παιχνίδια παζλ hgon
Ik vind het geweldig dit spel het is zo leuk 🎮🎮❤❤💜💜
De meest irritante advertenties.... En de slechtste game...
Comics bob probeer snel deel komt eraan zoon
Comics Bob Puzzle vkby
Leuk spel, maar te veel advertenties..bij elke zet komt één advertentie.
Minder reclame maar wel een leuk spel
Te veel advertenties 🙄 het lijkt alsof ik na elke keuze een advertentie krijg.
Romantische
Het is echt leuk en als je sterft, is het niet alsof je moet wachten tot je leven weer begint, maar alsof je door wilt gaan? Ik heb pas het eerste niveau gespeeld en ik ben er al dol op, het neemt je vrije tijd in beslag en voor een spel als dit heeft het goede graphics en ik raad het aan aan mensen die van dit soort spellen houden. Dus JIJ!!! Doei!
Het spel zit in het begin vol verrassingen
zo leuk alleen ik heb niet alles goed maar ik geef het een 10/10 als dat kon en volg mij op tiktok acont xxcool92 en ik volg je terug doei
Leuk om te spelen. Advertenties hebben me andere games laten zien die leuk zijn. Super gedaan 👍👍👍👍 Dankjewel Bob!
Geweldig spel
Comics Bob Пъзели whx
Geweldige game wacht op de volgende afleveringen
Nou, het spel was leuk en het is gemakkelijk om het te spelen, maar het is gewoon niet die grappige ervaring waar ik naar op zoek was. En een ander ding is dat het te veel advertenties heeft, ik bedoel serieus, ik ben de hele dag niet naar advertenties gekomen. Ik zou het gewoon verwijderen. Maar voel dat je wilt dat ik het leuk vind, ik plaats 2 sterren en ik blijf het spel spelen. Doei.
Comics Bob Puzzle vkby
Leuk spel met onverwachte resultaten.. haat het gewoon dat er maar een paar levels zijn
Hoewel het een vervelende, ongepaste kijk en een belachelijk verhaal is, heeft het zijn eigen soorten plezier.
Cooking Party : Food Fever Arkádové gddm
Oké spel. Eindigt op niveau 94 maar blijf meldingen krijgen om andere niveaus te spelen!
Grappig spel
Omdat het heel leuk is om te kiezen
eenvoudig en leuk spel
Comics Bob Пъзели whx
Dit is een goede game, ik wacht op de update, update snel
De game is goed, maar ik wacht al 2 weken op de nieuwe afleveringen. Je had de afleveringen eerder moeten opnemen. 2nd Thing gaat over de advertenties. Man, er zijn te veel advertenties. Zelfs geen 3 sterren waard. Diye isiliye hai omdat saamne wale ko accha lage
Het is zo leuk. Je moet het juiste doen om door te gaan en het helpt me om het juiste te doen. Je mag dingen doen in het spel die je in het echte leven niet kunt doen. Zo leuk! Niet liegen als je op geen enkele manier zo goed bent als het klinkt, download het dan en ontdek het. Je zult er helemaal geen spijt van krijgen. Je kunt op plekken komen waar je snel uit moet komen en dat is op dezelfde manier in Comics Bob. Je moet het downloaden, kijken of je het leuk vindt, als je het bewaart, schrijf dan een recensie en beoordeel het, als je er niet vanaf komt.
De advertenties zijn echt ongepast, ze verschijnen steeds in elke game die ik speelde. Het slechtste spel ooit!
Onzin spel.
Leuk spel maar ik ben pas met beggonen dus ik weet niet veel
Comics Bob Παιχνίδια παζλ hgon
Cool spel
Beste spel ooit
Ik hou niet van dit spel dat slechts 79-niveau is. Ik hou van te veel niveau. het spel is zo walgelijk
Deze game was naar mijn mening een van die topgames
Het is een timepass-spel, maar zoveel advertenties maken het saai.
Onlogisch spel, eigenlijk een advertentieplatform. SLA HET OVER
Dit is een time-pass-spel, maar leuk 🙂